Известие

Collapse
No announcement yet.

Дайте ми малко инфо и съвет, моля:)

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Дайте ми малко инфо и съвет, моля:)

    Здравейте.От вече половин година се чудя каква кола да си взема и не мога да решаПърво мислех за Рено Меган но после реших че е до такава степен грозо от вътре, че няма как да го преглътна.После 100% се спрях на Астра Г 1.6 16V но по форумите всички пишат че бил кофти двигател.Истината е, че много ми харесва 156-цата и то от доста време.Просто всеки ми казва бягай от италианкиСега карам Фиат Уно(от 3 год) и ми е дошло до гуша от смотаното му окачване(2-3 дупки и предницата хлопа като за световно).Знам, че не мога да го сравнявам с тая алфа, но почти всеки ми казва, че ВСИЧКИ италиански коли са си с такова скапано окачване и не са за нашите пътища.Въпроса ми е вярно ли е това.Двигателя 1.9 JTD знам че е добър, но окачването е това което ме притеснява.Благодаря ви предварително за инфото за него
    П.С. И ако някой може д ами обясни възможно ли е и как преди да си купиш колата да я тестваш?Те продавачите съгласяват ли се на такива работи?Питам защото знам че редовно си превъртат километражите.И колко струва тази диагностика, защото ако пробвам 5-6 коли дост аще ми излезе ако поне 1 не стане.
    И последно колко горе долу дава градски 1.9 JTD като разход-нормално каране??

  • #2
    Това "кофти" двигател държа да се замени с "фантастичен". За карането ще си вземеш беля аз така покарах една и зех че я купих и без диагностика / и с жената стана така/. Диагностика 30-40 лв. Това с чупенето на италянките са глупости.

    Сърцата са по-капризни от умовете.

    Comment


    • #3
      Колега не знам дали си запознат но почти всички коли които са от класа на Алфата са със много чувствително окачване, като под чувствително имам предвид че държи колата много добре на пътя но това е свързано с усложняване на окачването като цяло и наличието на много части по него . А колкото повече части има толкова повече има какво да се развали на всички коли е така. Имам познати които продават части за немски коли и знам че за новите модели на ауди фолцваген продават много части за окачването. Не е толкова до марката на колата а до пътища и резервните части които се влагат в последствие , защото ако вземеш да купуваш от най евтините части не може после да викаш тя тая кола много се чупи. А за алфата мисля че е възможно най красивия избор. Успех с начинанието.
      156 1,8 ТS 99
      Nissan Murano 2005

      Comment


      • #4
        Аз наскоро взех 1.9 дизел (латиницата ми се скапа на клавиатурата ), та:

        Нормално е да се направи диагностика и по принцип продавачите са съгласни. Понякога има оправдания, че колата е без номера, но дори и така може да се движи с пътна помощ (напр. на авто-къщата), така че...
        Диагностиката на мен ми струваше 35 лв. Водих на тестване 2 Алфи, а 1 само оглеждахме, защото беше извън София.


        За слабото предно окачване всички сме чували, но, както ме увериха, поддръжката му е дори по-евтина от тази на подобен клас автомобили.

        Не мога със сигурност да кажа колко харчи, едва сега си потвърдих, че резероарът е 56+7 л = 63. Колата ми е 2000 г., не е чисто нова, и май дава около 7-9 л комбиниран разход (с доста климатик).

        За километража - казаха ми, че моделите до 2001/2 година не записват реалните километри на различни места, поради което лесно, за няколко минути, могат да бъдат "превъртяни" и да се напише скорост, каквато искаш. Гледа се степента на износеност на колата - ръжда, купе, дори по двигателя - оттам могат да се правят някакви изводи дали може да е на показаните километри.

        Ако мога да дам съвет - в случай, че много ти харесва Алфа - вземай я, хубаво е човек да направи това, което харесва. Гледай колко са готини, не е ли така?
        Alfa 156 1.9 JTD' 2000

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от Bobby1177
          Ако мога да дам съвет - в случай, че много ти харесва Алфа - вземай я, хубаво е човек да направи това, което харесва. Гледай колко са готини, не е ли така?
          И аз така постъпих
          156, 2.4JTD

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от @lex
            Първоначално публикувано от Bobby1177
            Ако мога да дам съвет - в случай, че много ти харесва Алфа - вземай я, хубаво е човек да направи това, което харесва. Гледай колко са готини, не е ли така?
            И аз така постъпих
            '08 Alfa Romeo 159SW ti 1.9 JTDm *'98 Alfa Romeo 145 1.6 T.S *
            Ex -'98 Alfa Romeo 156 1.9 JTD
            Ex - '93 Alfa Romeo 33 1,7 I.E, Ex - '90 Alfa Romeo 33 1,5 I.E

            Comment


            • #7
              2.4 е по-добрия избор, стига сме се ограничавали
              Все пак от дизеловите мотори това е най-малкия и предвид, че говориш за 156 щом искаш дизаел по-добре 2.4 да е няма да съжеляваш
              ex ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

              Comment


              • #8
                аз пък не съм фен на италянския дизел незнам и не варват толко според мене моита е 2.0 ТС 16V карал съм и 2.4 дизела нещо няма общо според мене тунджата форевер
                156

                Comment


                • #9
                  Е това е приказка, но не на място тука се говори за Дизел пауър
                  ex ALFA ROMEO 156 1.8 TS '98

                  Comment


                  • #10
                    156ца е колата

                    не съм карал алфа дизел,но ревютата за дизеловия двигател са окуражаващи,така че много не му мисли.ако обаче няма да наварташ много км и бензинова версия ще ти е ок.за да си купиш читав дизел трябва парвоначално да се бракнеш повече,така че то се компенсира
                    alfa 146 1.7 boxer '95
                    alfa 156 2.0 selespeed '99

                    Comment

                    Working...
                    X